A YouTube új kísérleti funkcióval bővíti szolgáltatásait, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy időzítőt állítsanak be a videók lejátszásához.
Mostanra viszont a 17 millió lejátszást is elérte a Now And Then.
Épp ideje volt, hogy lépjen a YouTube az ügyben.
Három videót nézhetnek meg csupán, akik hirdetésblokkolóval használják az oldalt.
Bár még csak teszt, de ha széles körben kiterjesztik, az fontos változás lehet a felület életében.
Megelégelte a népszerű videómegosztó, hogy bevételek sokaságától esik el, ezért úgy döntött, lépéseket tesz.
A korábban piacvezető Netflix népszerűsége némileg megcsappant.
Az Adalytics szerint a YouTube továbbra is felnőtt reklámokat tesz azon videók alá, melyek kiskorúak számára készültek. Most reagált a YouTube is.
Már 2019-ben megígérték, hogy felhagynak ezzel a gyakorlattal.
Mindemellett a videómegosztó több helyen is deaktiválja a hivatkozásokat, ami augusztus végétől veszi kezdetét.
Úgy néz ki, hamarosan videóklipeket is nézhetnek majd a világ egyik legnépszerűbb zenei alkalmazásának felhasználói.