A vállalat közlése szerint „az elmúlt évek tapasztalata is azt mutatja, hogy a vásárlók igénylik az utolsó pillanatos bevásárlás lehetőségét”, ennek fényében hoztak döntést. De a kollégák igényeit is szem előtt tartják.
A Lidl nyeresége csökkent, míg a Tesco veszteséget könyvelt el a 2023-as üzleti évben.
Áprilisról májusra három kiskereskedelmi multinál is nagyobb létszámmozgások történtek. A Sparnál 408, a Tescónál 286 fővel dolgoznak kevesebben, miközben a Lidl 143 fővel növelte alkalmazottainak számát.
Egyes üzletláncok akár bruttó 569 ezer forintos fizetést is kínálnak bolti eladói munkakörben, ráadásul a megfelelő végzettség sem minden esetben alapkövetelmény.
A Tesco kedvezőbb árú saját márkás termékekre cseréli az árucikkeket Expressz üzleteiben. Mindez egy válaszlépés a növekvő megélhetési költségekre és az ehhez idomuló vásárlói magatartásra.
Jelenleg több mint 55 ezer nyilvános és magán töltőpontot üzemeltetnek világszerte, de 2030-ra 200 ezer ilyen pont működtetését tervezik.
Fontos bejelentést tett a Tesco a bérmegállapodás kapcsán.
Noha közép-európai viszonylatban kifejezetten gyengén teljesített a Tesco, a brit piacon szemmel látható mértékben volt képes növelni piaci részesedését.
A Tesco mellett a Penny-Market is termékvisszahívást jelentett be.
Nem gondolkodtak, azonnal megkezdték a férfi újraélesztését.
A GVH bejelentette, 7 millió forintos bírságot kapott a Tesco.