Egyes esetekben a cég már nem kéri a termék visszaküldését, anélkül is visszaküldi a pénzt.
Az első tanács, hogy mindig nézzünk utána a választott terméknek, hiszen ha a konkurenciához képest egy másik oldalon jóval olcsóbb az adott árucikk, már gyanakodni kell.
Még mindig nagy sláger az üzletekben való vásárlás az ünnepek alatt Európában.
Az elemzésből többek között az is kiderült, hogy a webáruház megbízhatósága minden második ember számára döntési faktor, ez a nők számára fontosabb.
Habár manapság már jóval tudatosabbak az internetes vásárlók Magyarországon, egyre komolyabb elvárásokat támasztanak a webáruházak felé.
Az inflációs környezet, az ellátási nehézségek és az ukrajnai háború ellenére sem tűnik úgy, hogy a régió divat webáruházainak forgalma jelentősen visszaesne az idei évben.
A rendeléshez tartozó termékek árain már nem változtatnak.
Az Alza.hu április 17-én kezdi meg a kedvezményre jogosító kuponok kiküldését ügyfeleinek.
A Nike döntésének gyakorlati oka van, és csak az online vásárlást érinti.
A Glami nemzetközi kutatásának eredménye szerint a magyarok szívesebben vásárolnak online divatcikkeket, mint személyesen üzletben.
Az online webáruházak olykor remek lehetőséget kínálnak a csalóknak, hogy átverjék az embereket, ezt a rendőrség újabban öt webáruház esetében állapította meg.