A cél, hogy megállapítsák, a cég a reklámkampányaiban valóban megtévesztő módon állította-e, hogy a „Lidl a legolcsóbb élelmiszerlánc”.
A rezsiemelkedés mindenkit érint, a hazai nagy áruházláncok pedig bejelentették, drasztikus intézkedésekre kényszerülnek az elszálló költségek miatt.
Sajtóértesülések szerint a magyarországi Lidl több eszközzel is segíti munkavállalóit, hogy átvészeljék ezt a nehéz gazdasági időszakot.
Az ellenőrök többek között penészes élelmiszereket, koszos kirakatokat és hűtőket, valamint poros és rozsdás polcokat találtak.
Több magyarországi üzletnél sem az előírt mennyiségben kínáltak bizonyos ársapkás termékeket, ezért több millió forintra büntették meg a céget.
Még mindig sokan vannak, akik ezen ünnepnapokon megfeledkeznek a nyitva tartásokról, és útra kelnek, teljesen feleslegesen.
Akadnak olyan kiskereskedelmi vállalatok, amelyek már egy ideje ráléptek az energiatudatosság útjára, a megugró energiaárak azonban a többieket is komoly fejlesztésekre sarkallták.
A hírek szerint a XI. és XIV. kerületben, valamint Érdligeten tervezik a bővítést.
A Lidl kénytelen levenni a polcról bizonyos termékeket, ugyanis az elszálló infláció miatt a vásárlók már nem engedhetik meg maguknak a tartós fogyasztási cikkeket.
A diszkontlánc eddig is komoly figyelmet fordított az egészségtudatos termékek kínálatára, az előző évhez képest pedig 30 százalékkal növekedett ezen termékek értékesítésének volumene.
Rekord méretű élelmiszer-infláció tombol az Egyesült Királyságban, három britből kettő már Aldiban vagy Lidlben vásárol.