Teljesen átalakulhat az uniós autópiac, miután a brüsszeli döntéshozók elfogadták azt a tervezetet, amely szerint 2035-tól csak elektromos autókat lehet értékesíteni az Európai Unió tagországaiban.
Összesen több mint 7 millió alkalommal, azaz átlagosan naponta több mint 350 ezerszer vásároltak bankkártyával karácsony előtt a K&H Bank ügyfelei.
Szinte már tényként kezelhető, hogy a mesterséges intelligencia (MI) világszerte el fog terjedni, egyetlen kérdés csupán az, hogy mikor és milyen mértékben veheti át az emberek szerepét a mindennapi üzleti életben.
A takarékoskodóknak érdemes belehúzni az év végén, az utóbbi években ezt sokan meg is tették.
A 480 forintos árplafon bevezetéséig közel 40 százalékkal többe került az idei üzemanyagárakkal 100 kilométert autózni, mint tavaly.
2021-ben jelentősen javult a fiatal korosztály jövedelmi helyzete az előző évhez képest.
A 19-29 éves korosztály majdnem fele havi szinten 21-100 ezer forint közötti összeget költ a kártyájával, míg 6 százalékuk 200 ezer forintot meghaladó költéssel zár egy-egy hónapot.
A fiatalok 44 százaléka még mindig a szüleivel él, 27 százalékuk azonban már távozna otthonról, és inkább albérletbe költözne.
Habár az innováció megkerülhetetlen lenne a koronavírus-járvány utáni hosszú távú tartós gazdasági növekedésben, a hazai vállalatok egyelőre óvatosak.
Továbbra is töretlen népszerűségnek örvend az államilag támogatott lakásfelújítási hitel, a K&H-nál már 10 milliárd forint összegben érkezett érdeklődés.
Elrajtolt az országos Ideathon 4.0 by K&H verseny, amire csapatok és egyéni indulók jelentkezését várják.