A politikus szerint a MÁV nem csak elfelejtette közölni a szeptemberi menetrendszerűségi adatokat, de visszamenőleg egy évtizedre is eltüntették ezeket a honlapjukról. Majd Facebook-posztja hatására ezek visszakerültek.
A Mátészalka-Debrecen vonalon volt a legtöbb késés a múlt hónapban.
Újabb káosz alakult ki, most épp a Wizz Air egyik gépe körül, aminek utasi Nizzában várakoznak 18 órája.
Egy hivatalos közleményt adtak ki az ügyben.
A légitársaság először azt közölte, hogy az említett járat három órás késéssel indul, de később nyilvánvalóvá vált, hogy csak másnap délután 4 órakor indul útnak a gép.
Péntek délelőtt helyett csak szombat reggel indult el Budapestről egy gép a török riviérára.
Egy mentőápoló szerint „a szegény irányítók, mondjuk úgy, vakon mozogtak”.
Azonnal fizet a biztosító, ha 60 percnél többet késik a repülőgép egy fejlesztésnek köszönhetően, amely hazánkban is elérhetővé tette ezt a fajta biztosítást.
Ilyen például a késés, a tudálékosság vagy a pletykálkodás, de vannak más dolgok is, amiket jobb elkerülni.
Hegyi Zsolt azt is elismerte, hogy a késések évről-évre nőnek 1-2%-kal, amelynek hátterében több dolog is áll.
A vasúttársaság szeptember végéig csaknem 7 millió forint átalány-kártérítést fizetett ki a késések miatt.