Érdekes számadatokat kaphattunk egy elemzés alapján, mely arra is rámutatott, hogy még mindig nagyon sokan szeretik a kávét.
Magyarország miniszterelnökét őszintén meglepték azok az események, amiket kedden látott, miután sokan „búcsúbulikat” tartottak, közvetlen azelőtt, hogy érvénybe lépett volna az új szabályrendszer.
Hivatalosan is megerősítette a Coca-Cola, hogy a koronavírus-járványra való tekintettel idén nem fog körbemenni az ünnepekkor a közkedvelt karácsonyi kamionjuk, mely 1995-ös megjelenése óta először fordul elő.
Nagyon úgy tűnik, hogy a karácsonyi vásárok sem tarthatóak meg, amivel egy olyan helyzet állt elő, mellyel nagyon rég találkozhattunk.
A Coca-Cola reklámfilmjei mindig is nagy hatással voltak az emberekre, és jól jelzi ezt, hogy egészne kiskorunk óta emlékezünk rájuk.
A negyedik negyedév a koronavírus-járvány ellenére is erős lehet a bolthálózatok számára, egyes esetekben a teljes forgalom akár 40 százalékát bonyolíthatják le ebben az időszakban.
Egyelőre rengeteg bizonytalanság van a kiskereskedelmekben, hogy milyen behatással lehet a pandémia az idei bevásárlószezonra.
Közeledik a karácsony, lassan nyakunkon az ünnepi vásárlás is, sokan már bizonyára azt is kitalálták, hova rejtik el a meglepetést a családtagjuk elől. Ez a karácsony azonban más lesz, és ezt a Mikulás is érezni fogja.
Hatalmas elismerést zsebelhetett be Miskolc városa, ugyanis több mint 52 ezer szavazattal besöpörte az Európa legszebb karácsonyi villamosa címet.
Lassan megszokott jelenséggé válik, hogy karácsony után is legalább annyian keresik fel az üzleteket, mint az ünnepek előtt.
Karácsony közeledtével mintha az emberek kreativitása egy teljesen új szintre emelkedne, ám ez egyáltalán nem gond, hiszen ennek köszönhetően ilyen remek alkotásokat láthatunk.