Elindult a BKV ünnepi fényflottája Budapesten, amit sokan várták már.
Az áremelkedés miatt az édességgyártók arra számítanak, hogy idén kevesebb édességet vesznek majd a magyarok, a drágulás miatt viszont a gyártók több bevételre számítanak múlt évhez viszonyítva.
Hangsúlyozták: bíznak benne, hogy „a magát kereszténynek valló kormány meghallja és megérti a többség óhaját”.
Mostanra a legtöbb bolthálózat bejelentette, hogyan döntöttek a témát illetően.
A legfrissebb felmérések alapján manapság szinte mindenki online vásárolja meg a karácsonyi ajándékokat, eközben azonban a csalók is új módszerekhez folyamodnak.
A Lidl számára kiemelten fontos december 24., de nemcsak erről tett bejelentést, hanem az azt megelőző nap kapcsán is.
Az idei karácsonyt is rengeteg csomagkézbesítés előzi meg, a Magyar Posta pedig most jelezte, felkészült.
Az egyik legolcsóbb típust már most is be lehet szerezni.
A németek sem aprózták el a kérdést, egy 45 méter magas karácsonyfát állítottak fel Dortmundban, a főtéren.
Az édesanya meg szeretné mutatni gyermekeinek, hogy okosan vásárolni akkor is hasznos, ha anyagilag jól áll az ember – tanácsa sokak számára hasznos lehet az ünnepi időszakban.
Sokkal többen játszanak társasjátékokkal és sokkal többet is költenek a területen.