Rengetegen gyűjtik a szemetet az akciós keretében.
Szerinte sokan csalódottak, amiért „az Istennek nem jön egyetlen egy olyan információ sem, ami megrengetné Orbán rendszerét”.
A mostani összeurópai kampány idején a szokásosnál is nagyobb a biztonsági kockázat.
Minden idők talán legnagyobb magyar élelmiszermárka-kampánya ért véget a Közel-Keleten, főszerepben a Hajdú sajtokkal.
Százezres kárt okozott a pártnak.
A Tisza Párt alelnöke május 13-án Zala megyében folytatja országjáró kampányát. A keszthelyi kerékpározás során pedig állítása szerint megnézik „a NER által megszerzett értékes helyi ingatlanokat”.
A Lidl számos gyermeknek nyújt lehetőséget arra, hogy az UEFA EURO 2024 összes mérkőzésén a pályára kísérjék a játékosokat.
Fontos részletek derültek ki a döntésről.
Nem mindennapi eredményről számolt be a Jane Goodall Intézet Természet- és Környezetvédelmi Egyesület: 2023 végére már 8 tonnánál jár a "Passzold vissza, Tesó!" kampány eredménye.
A hála továbbra sem pénz! elnevezéssel indítottak kampányt a paraszolvencia visszaszorítására.
Az Agrármarketing Centrum, az Agrárminisztérium és a Magyar Húsiparosok Szövetsége megkezdte közös kampányát az ünnepi időszakra vonatkozóan.