Néhányaknál az iOS 18.0.1 orvosolta a hibát, a többségnél viszont változatlan a helyzet.
Az elkövetkező napokban mindenkinél megjelenik a frissítés.
Egyelőre nem tudni, mi áll a látszólag súlyos hiba mögött.
Sokan tapasztalják a Messenger problémáját, ami lehetetlenné teszi a chatfejek használatát Androidon.
Mindez arra kényszeríti a vállalatot, hogy átalakítson mintegy 50, még le nem szállított gépet.
Úgy tűnik, leginkább a Messenger webes felületével van gond, de az alkalmazás hibáját is többen jelezték.
A hibajelenség annyiból áll, hogy a kiválasztott videó ugyan még betöltődik, azonban a további elemek már nem, pár másodperccel később pedig az egész alkalmazás összeomlik.
A Vodafone után a Telekom is bejelentette, hogy immáron rendben működnek a szolgáltatásaik a hibaelhárítást követően.
A Telekom után a Vodafone is reagált, és bejelentette, hogy időközben a szakemberek javították a hibát.
A Telekom türelmet kér, és elárulta, mi okozza jelenleg a problémát, ami sokakat érint, de dolgoznak rajta.
Valószínűleg a háttérben már gőzerővel dolgoznak a szakemberek a probléma elhárításán, melynek részletei egyelőre nem ismertek.