Azt is feltárták, hogy az ember által keltett óceáni zajok miért olyan pusztítóak az állatokra nézve.
Komoly aggodalom alakult ki a Szuezi-csatorna körül a hétfő reggeli órákban, miután az MV Glory kereskedelmi hajó zátonyra futott az egyiptomi Qantara városa közelében.
Fantasztikus számokról jelentett a Bahart: július közepéig egymillió utas szállítottak, és a rekord is megdőlt.
A Balatoni Hajózási Zrt. (BAHART) bejelentette, hogy mikor kezdődik idén a balatoni szezon.
A járvány súlyosan érintette a hajózási ágazatot, a világ legnagyobb körutazás-szervezője felszámolás miatt válik meg korszakalkotó megahajójától.
Idén újfent feléledt a vitorlázás a hazai tavakon, a Balatonon sok helyen már gondot jelent olyan kikötőt találni, ahová még beférnek a hajók.
Az Egyesült Királyság kijelentette, hogy nem tervez tengeri konfrontációt Kínával a Dél-kínai-tengeren, és hogy a legközvetlenebb útvonalon kívánja átküldeni hajóit Szingapúrból a Fülöp-szigeteki tengerre, a vitatott vizeken.
Először a világjárvány miatti kritikus konténerhiány alakult ki a hajózási konténerekből, aztán jött a Szuezi-csatorna masszív elzáródása.
A hatóságok szerint a vízi úton szombaton áthaladtak az utolsó hajók is, melyek a Szuezi-csatornában egy óriási konténerszállító miatt rekedtek ott, a kanadai hatóság szerint az eset kivizsgálása után hamarosan beszámolnak majd annak eredményeiről.