Máris megkezdik a gyártást.
Úgy tudni, a cég egy teljesen autonóm, kormány és pedálok nélküli járművön dolgozott.
A visszahívási kampányban 4878 gépjármű érintett, Magyarországon 269.
Ugyanakkor az utóbbi időben számos probléma ütötte fel a fejét a céghez köthetően: például a két leányvállalatnál, a Daihatsunál és a Hino Motorsnál súlyos szabálytalanságokra derült fény.
Közlésük szerint a terveknek megfelelően indult újra a gyártás az említett üzemben.
A jármű 55 km/h-val szeli a habokat.
Már idén tavasszal kiderült, hogy a cég a 25 ezer eurós villanyautója mellett egy 20 ezer eurós elektromos hajtású autón is dolgozik.
Elmondása szerint arra is van esély, hogy 2025-re 250 ezerre emeljék ezt a számot.
A vállalat mindezt azzal magyarázta, hogy a feldolgozással járó bonyodalmak még több szén-dioxid-kibocsátással jártak volna.
A Cloroxot ért augusztusi kibertámadás "széles körű zavarokat" okozott a vállalat működésében.
Egyre biztosabbnak tűnik, hogy India a következő Kína az iPhone-gyártásban.