Napokig tartott, most már ismét a klub rendelkezik a facebook oldallal, igaz van egy kis bökkenő.
Az évek során a csalók különféle átveréseket találnak ki, most itt a legújabb, amiről az Auchan Magyarország is tudomást szerzett, és igyekeztek felhívni az emberek figyelmét, hogy legyenek óvatosak, mert csalók vannak odakint.
Állítólag az Apple AR-headsetjének fejlesztésével kapcsolatos munkálatok fellendítése céljából hívták át a Meta cégcsoport munkatársát.
Nemrégiben mutatták be a Meta (Facebook) és a Ray-Ban által közösen fejlesztett okosszemüveget, amely első ránézésre teljesen olyan, mint egy hagyományos napszemüveg.
A jelek szerint a cég valós képet szeretne kapni arról, hogyan vélekednek a felhasználók a közösségi oldal működéséről.
Olyan nagyágyúkat utasított maga mögé, mint a Google, a Facebook, vagy a Netflix. A virális videók gyűjtőhelyéül szolgáló felület egymilliárdnál is több aktív felhasználót tudhat magáénak, és nagyon úgy tűnik, hogy tartósan az élre kerülhet.
Szörnyű végeredmények születtek abban a felmérésben, amelyben azt nézték meg, mely cégek voltak 2021-ben a legnépszerűbbek és a legutáltabbak.
A Facebook vezetője közölte, nem a platform a hibás azért, amiért ilyen sok értelmetlen dezinformáció terjed az oltások kapcsán, hanem azok az emberek, akik ezeket terjesztik.
Jön az élő ügyfélszolgálat a Facebookra, így könnyebb lehet a kommunikáció a vállalattal az esetleges tiltások esetén, amelyet mindig az algoritmus végez.
Már számos alkalommal firtatták a közösségi média szerepét, hogy a felületeiken megjelenő erőszakos retorika valós fizikai erőszak formájában manifesztálódik egyes helyeken,
Az Alphabet, a Meta, valamint az Amazon öt év leforgása alatt megkétszerezték a részesedésüket a hirdetési bevételekben.