Előfizetéses szolgáltatást indít el az Emag, az ügyfelek pedig fél éven át ingyenesen tesztelhetik.
Az elsőként Kanadában és az Egyesült Királyságban szűnik meg.
Változatos, néha egészen „piszkos” trükkökkel próbálják marasztalni az ügyfeleket.
Nem kérdés, hogy ennek hátterében az árak állnak.
Bizonyára akadnak olyan nézők, akik még nem próbálták ki a Disney+ streamingplatformot, ez az ajánlat pedig épp nekik szól.
A Sony a közösségi médiában jelentette be a hírt, miszerint egy friss és ropogós akció keretében kedvezményes áron juthatunk hozzá a PS Plus-előfizetsekhez.
Túl sok információ azonban nem látott napvilágot a téma kapcsán, így azt sem lehet tudni, hogy mikortól lehet igénybe venni, s mennyibe kerül majd.
Az alkalmazást működtető vállalat termékigazgatója azt mondta, mindez még kezdeti fázisban van, hiszen több dolgot is szem előtt kell tartaniuk.
Április 11-17. között jelenik meg a frissített alkalmazás, május elsején pedig elindul az új brand kampánya, de egy új, havi előfizetéses rendszert is bevezetnek.
Tízből kilenc családnak van tv előfizetése, internet pedig a háztartások háromnegyedében.
A Fjordmail szerint az átállás egy fenntarthatóbb üzleti modellt valósít meg, és garantálja, hogy a szolgáltatást ne kelljen más email-szolgáltatókhoz hasonlóan bezárni.