Azt követően, hogy az elektromos rolleres balesetet okozott, szimplán elhajtott a helyszínről, akit jelenleg is keres a rendőrség.
Mivel jelenleg nem egyértelmű, mely elektromos rollerekre kellene kötni kötelező biztosítást, haladékot kapnak a rolleresek.
A rolleres nem akarta elfogadni a sofőr érveit, ezért majdnem fél órán át vitatkoztak.
Az eset még szeptember 23-án történt, a rendőrök hajnali három óra körül kapták el.
Jogszabály hiányában csak a Kúria tavalyi döntése alapozza meg, hogy az elektromos roller gépi meghajtású járműnek számít.
Németországban például a villanyrollerekre kötelező biztosítást kell kötni, csak 14 évnél idősebbek használhatják, és maximum 20 km/órás sebességgel mehetnek.
Ez azonban nem fedi a valóságot.
Mint kiderült, a 43 éves férfi nem volt ittas, ám ez mit sem változtat azon, hogy alaposan túllépte a megengedett maximális sebességet.
Kanyarodás közben megcsúszott az úton, elvesztette az uralmát a jármű felett és elesett, ráadásul beütötte a fejét az aszfaltba, eltörte az orrát és megsérült az arca.
A tarifák percalapúak, de napijegyet (3990 forintért), illetve heti és havi bérletet is válthatnak az érdeklődők.
Úgy véli, a szabályozásra szükség van, ám az előírások önmagukban nem elegendők, a biztonságos közlekedéshez a megfelelő infrastruktúrát is ki kell építeni.