Jelentős térhódításnak lehetünk szemtanúi a nemzetközi autópiacon, ahol a kínai elektromos járművek gyártói a védővámok ellenére is egyre nagyobb szeletet hasítanak ki maguknak a globális értékesítésből.
Nem kellett sokat várni, hog az EU által élesített vámok éreztessék hatásukat.
Az Audi bezárhatja brüsszeli gyárát az elektromos autók iránti kereslet csökkenése miatt.
A hivatalos tájékoztatás szerint megérkezett a szegedi BYD-gyár első építőanyag-szállítmánya a PSP terminálra.
A jelentések szerint akkora érdeklődés alakult ki a Xiaomi első modellje iránt, hogy rögtön hét hónapos várakozási idővel számolhatnak a vásárlók.
A magyar miniszterelnök szombaton is munkában van, legutóbb a Karmelita kolostorban tárgyalt, ott fogadta a kínai BYD autógyár vezetőségét.
A Tesla friss bejelentésének nagyon sokan fognak örülni!
Az OMV is tartja a lépést a fejlődéssel, a különböző fejlesztésekkel, és elindította az első ultragyors elektromos töltőt Budán, illetve Szegeden.
Szijjártó Péter hangsúlyozta, gyümölcsöző Magyarország számára Kína és Németország együttműködése az autóiparban.
Nem véletlen, hiszen ez a járműipar egyik legdinamikusabban fejlődő ága.
Bedőlt az államilag felpumpált telekocsi-program, prózai okok vannak mögötte.