A magyar miniszterelnök szombaton is munkában van, legutóbb a Karmelita kolostorban tárgyalt, ott fogadta a kínai BYD autógyár vezetőségét.
Jelen helyzetben nem igazán látni, hogy miként valósulhat meg az Európai Unió elképzelése.
A Mobiliti az AC- és a DC-töltés árát is megemelte, a legalább 100 kW-os DC ultratöltők percdíja viszont nem változott.
A szervezet több problémára is felhívta a figyelmet ennek kapcsán, ugyanis az Európai Parlamentben hamarosan az alternatív üzemanyagok infrastruktúrájának témája is szóba fog kerülni.
A K&H is folyamatosan reagál a piaci helyzetre, és érdekes lehetőségeket tesz elérhetővé.
A brit kormány levegőminőségi tanácsadója kijelentette, meglátása szerint szükségessé vált egy új adónem bevezetése, mely kizárólag az elektromos autóval közlekedőket érintené.
Egyre több információ lát napvilágot a szerepről, ami lehetséges, hogy nem is hollywoodi film lesz, hanem egy reklámszerep, amiről a Super Bowl előtt hullhat le a lepel.
Január elsejétől 15%-os importvámot vetettek ki az országba belépő elektromos autókra, ami jelentős drágulást eredményez az orosz e-autó piacon.
Egyre több magyar vált elektromos autóra, és ez a számokból is tisztán kivehető.
Az Audi német luxusautó-gyártó kedden közölte, hogy 2033-ig leállítja a dízel- és benzinüzemű autók gyártását az egész iparágra kiterjedő, a környezetbarát elektromos autók felé történő elmozdulás részeként.
A Volkswagen nemrégiben közzétett egy igen meglepő hírt amerikai weboldalán, melyben azt írták, meg fogják változtatni a márkanevet, az új verzió pedig úgy fog kinézni, hogy: "Voltswagen".