A kormány novemberig meghosszabbította a vállalati elektromos autó támogatási programot, amelynek keretében akár négymillió forintos állami hozzájárulás is igényelhető.
Szeged polgármestere kijelentette, hogy a tervezett kínai autógyár építése az összes uniós és hazai szabályozásnak eleget tesz, miközben az Európai Bizottság vizsgálatot folytat az ügyben.
Jelentős térhódításnak lehetünk szemtanúi a nemzetközi autópiacon, ahol a kínai elektromos járművek gyártói a védővámok ellenére is egyre nagyobb szeletet hasítanak ki maguknak a globális értékesítésből.
A RoMotion legfrissebb adatai szerint a kínai márkák a globális elektromos és plug-in hibrid járművek eladásainak 76 százalékát birtokolják, mindezt úgy, hogy az Egyesült Államok piacán egyáltalán nem értékesítenek.
A múlt kedd óta pusztító tűzvész következtében keletkezett károk helyreállítását jelentősen megnehezíti a kiégett elektromos járművek nagy száma és az akkumulátortechnológiából eredő kockázatok.
A brazil munkaügyi hatóságok embertelen körülmények miatt leállították a kínai BYD autógyártó első Kínán kívüli elektromosautó-összeszerelő üzemének építését Camacariban, miután kiderült, hogy alvállalkozója több mint 160 kínai munkást foglalkoztatott szabálytalanul.
Az Európai Gépjárműgyártók Szövetségének (ACEA) legfrissebb jelentése szerint az Európai Unióban található járművek átlagéletkora folyamatosan emelkedik, miközben az elektromos járművek részaránya még mindig rendkívül alacsony.
A skandináv ország közel került 2025-ös céljához, miszerint kizárólag elektromos meghajtású új autók kerülhetnek forgalomba.
Már azt is tudni, hogy mely városokban nyitja meg a BYD az új márkakereskedéseit Magyarországon.
Áttörés történt az elektromos autók biztonságában, melynek révén új anyag fékezheti meg az akkumulátortüzeket
2020 elejéhez képest már kilencszeresére nőtt a tisztán elektromos járművel száma az országban.