Az autóról levált lítium akkumulátor okozott tüzet, mely aztán átterjedt négy másikra is.
Feltételes engedélyben részesült az amerikai techóriás grünheidei gyára, melynek köszönhetően áprilisban elkezdhetik legyártani az első európai Tesla-modelleket.
Egy ausztrál bányavállalatnál azon dolgoznak, hogy 2030-ra teljesen zöld megoldásokkal működjenek, mely törekvések első állomása egy olyan vonat létrehozása lesz, ami karbonmentesen üzemel.
Több mint 7 százalékkal emelkedtek a Tesla részvényei egyetlen nap alatt, mely hír apropóján kiderült, a Berlin közelében lévő üzem közel áll ahhoz, hogy megkapja a kereskedelmi gyártási engedélyt.
A Volkswagen állítólag a Huawei önvezető gépjárműveket fejlesztő szegmensét tervezi felvásárolni, mely ügylet gyümölcseként 2025-ig több mint másfél millió elektromos autót gyárthatnak le.
A kén egy ritka kémiai fázisát kihasználva kutatóknak sikerült elérniük, hogy a hagyományos akkumulátorokhoz képest háromszoros kapacitással működjenek az egységek.
2030-ra a vállalat már csak elektromos autókat gyárt majd, jövőre pedig egy új akkumulátorgyártó létesítmény építése is megkezdődik, ami kifejezetten Volvo és Polestar modellek számára készít akucellát.
Habár sokan úgy gondolják, hogy az akkumulátorok előállítása és cseréje jelentős módon leterhelik a környezetet, egy új kutatásból kiderült, mégsem annyira tragikus a helyzetet.
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) közleménye szerint hazánk jobban áll az EU-s átlagnál villanyautózás terén.
Miközben Európa-szerte rohamosan növekszik a villanyautók és a tölthető hibridek iránti érdeklődés, hazánk e tekintetben lemaradófélben van.
A cseh Zuri nevű, eVTOL-ok fejlesztésével foglalkozó startup tavaly kezdte meg nagy hatótávolságú cirkáló repülőgépeinek első tesztjeit, melyek mind sikerrel végződtek.