A Die Presse szerint Magyarország a vadonatúj debreceni autógyárral kulcsszerepet játszik a „Neue Klasse” terén.
A szegedi BYD-gyár építéséhez szükséges mintegy négymillió tonna ömlesztett árut várnak Kínából a következő három évben, amelyeket a szeged-kiskundorozsmai PSP Terminálon keresztül szállítanak majd az építkezés helyszínére.
A hivatalos tájékoztatás szerint megérkezett a szegedi BYD-gyár első építőanyag-szállítmánya a PSP terminálra.
A valaha megépített legnagyobb alapterületű épület lehet Szegeden a kínai BYD összeszerelő üzeme.
Kiderült, hol szállásolják majd el a vélhetően kínai munkásokat.
Hawley szenátor a magasabb vámban látja a megoldást, Donald Trump is ezt ígéri.
A magyar miniszterelnök szombaton is munkában van, legutóbb a Karmelita kolostorban tárgyalt, ott fogadta a kínai BYD autógyár vezetőségét.
A cég márkaszervizként továbbra is ellátja az Opel gépjárművek javítását, szervizelését, de újonnan értékesített modellekkel innentől önálló autószalonként nem foglalkozik.
A lakhatási igény miatt a közeljövőben drágulhatnak az albérletek és felkapottabb lehet a város agglomerációja is, ahol sokan találhatnak lakhatást.
Ezzel egy újabb mérföldkőhöz érkezett a kínai beruházás.
Hangsúlyozzák, hogy éppen a felvetés ellenkezője az igaz.