A vállalat közlése szerint Dave Calhoun 2024 végéig vezeti a Boeinget.
A Boeing a jelentésre válaszolva közölte, hogy vállalja a felelősséget a történtekért.
Mindez arra kényszeríti a vállalatot, hogy átalakítson mintegy 50, még le nem szállított gépet.
A gépekkel kapcsolatos problémák és a szigorodó ellenőrzés miatt további drágulás jöhet a repülőjegyeknél.
Ugyanakkor megtiltották a típus gyártásának kibővítését, mivel úgy vélik, minőségellenőrzési gondok állnak fent a Boeingnél, amelyeket mielőbb orvosolni kell.
A Boeing egyelőre nem kívánt nyilatkozni az ügyben.
Az FAA egy újabb Boeing-gép, a 737-900ER modellek ellenőrzését javasolja, hogy a középső kijárati ajtók rögzítése megfelelő-e.
Rövid időn belül már a második Boeingnek kellett kényszerleszállást végrehajtania, ezúttal Miamiban történt az eset, személyi sérülés nélkül.
A légitársaság szóvivője részleteket közölt az incidensről.
A hivatalos tájékoztatás szerint laza rögzítéseket találtak a Boeing Max 9-eseken a repülés miatt levált ajtópanel miatt elrendelt vizsgálat során
A LockBit nevű csoport több forrás, köztük a SecurityWeek és a Bleeping Computer szerint is több gigabájtnyi fájlt szivárogtatott ki, amelyeket állítólag a Boeing rendszereiből loptak el.