Egy friss felmérés szerint a magyarok átlagosan mintegy 43 ezer forintot költhetnek majd az akciós időszakban.
A koronavírus-járvány miatt megváltoztak vásárlási szokásaink, az akciós árakat azonban még mindig kedvelik a magyarok. Míg a tengerentúlon akár 70-80 százalékos kedvezménnyel vásárolhatunk a kijelölt napon, Magyarországon kisebb akciókkal, de jóformán egész novemberben vásárolhatunk.
Izgalmas lehetőséget biztosít idén az ünnepek előtt a Vatera az eladóinak és vevőinek: az online piactér november 26-án tartja meg első Black Friday-akcióját, melynek keretében használt termékekhez juthatnak hozzá a vásárlók jelentős kedvezményekkel.
A népszerű áruházban beindult az online Black Friday akció, melynek keretében rengeteg elektronikai cikket értékesítettek.
A két cég összeolvadása után közös Black Friday akciókkal várják vásárlóikat, november 19-én.
A karácsonyi hajrá már a nyakunkon, ami a fekete péntekes akciókkal kezdődik, és nagy valószínűséggel nagyobb leárazásokkal végződik januárban, ezért érdemes résen lenni.
A Reacty Digital és a LogiNet reprezentatív kutatásából megtudhattuk, mennyire nyitottak a magyarok a Black Friday akciók iránt.
Érdemes időben elkezdeni a készülődést az ünnepek előtt a szakértők szerint, hiszen sok különböző tényező nehezítheti a terepet a bevásárlás terén.
Az eMAG Etele plázai üzletének megnyitása alkalmából tartott sajtótájékoztatóján megtudhattuk, az idei Black Fridayt is érinti a globális chiphiány.
Az előző évhez képest 52,1 százalékos visszaesést tapasztaltak a hálaadás előtti hetekben szinte már hagyományosnak mondható Black Friday akciók során.
Mintha csak nem is lennének negatív gazdasági hatásai a koronavírus-járványnak, úgy költötték a pénzt idén is a magyarok Black Friday alkalmával, ennek üteme idén sem látszik lassulni