Franciaországban a PepsiCo számos termékét levették a boltok polcairól és hamarosan Belgium, Spanyolország és Olaszország is követheti a példájukat.
Többek között fontos, hogy bevásárlólistával készüljünk, átnézzük az akciós újságokat, minél kevesebbet menjünk boltba, és alaposan szétnézzünk a polcokon.
Indul a karácsonyi roham: a legnagyobb bevásárlóközpontok megteltek a karácsonyi ajándékokat beszerző vásárlókkal, sokan több tízezret költenek ajándékokra.
Ennek megállapításához az újságírók levásároltak egy olyan fogyasztói kosarat, amelynek ára tavaly októberben is pontosan ismert volt, s a számlákat összehasonlítva meglett a végeredmény is.
Emiatt sok vásárló már nem a korábban megszokott minőséghez és márkához ragaszkodik, hanem az olcsóbb, sajátmárkás termékeket választják, és jobban keresik az akciókat.
Nem, a férfi nem rabolta ki a boltot, és nem is követett el bűncselekményt: a szerencse mosolygott rá, ugyanis a biztonság kedvéért vett egy lottószelvényt, és nyert.
Szinte minden magyarországi áruházlánc arról számolt be, hogy még ugyanannyi, de nem feltétlen ugyanolyan márkájú termék kerül a vásárlók kosarába.
Sokat spórolhatnak a magyar boltokban azok a külföldiek, akik euróban kapják a fizetésüket.
A jelentős árkülönbségek miatt több ezer forintot is spórolhat az, aki minden terméket ott vesz meg, ahol az a legolcsóbb.
Azok járnak a legjobban, akik kint dolgoznak, euróban kapott fizetésüket pedig itthon költik el.
A hatósági árak bevezetése az élelmiszerboltok polcain is komoly változásokat okozott.