Ugyanakkor az utóbbi időben számos probléma ütötte fel a fejét a céghez köthetően: például a két leányvállalatnál, a Daihatsunál és a Hino Motorsnál súlyos szabálytalanságokra derült fény.
A chipek hiánya mellett most már a magnéziumhiány veszélye is fennáll.
Augusztusban a termelés volumene zuhanásnak indult, mintegy 2,7 százalékkal csökkent az ipari teljesítmény ebben a hónapban.
A legfrissebb adatokból kiderül, hogy az új és használt autók mellett a roncsautók ára is csillagászati magasságokba emelkedett.
A kínai akkumulátorgyártási óriási, a CATL egy nátrium-ionos akkumulátor fejlesztésébe kezdett, hogy enyhítse a lítiumkészletekre helyezedő nyomást, amely 2022-re már hiányokat is okozhat.
A fogyasztói árak egyre csak emelkednek, miközben a félvezetők hiánya lassítja a gyártást a Samsungtól egészen a Fordig.