A kereslet hiánya miatt nem tudják eladni ezen járműveket. A német elektromosautó-export ugyan nagyot nőtt, ez önmagában nem lesz elég, hogy megoldja a problémát.
A covid-járvány, az ukrajnai háború és a forint-euró árfolyam növekedése miatt egy olyan helyzet alakult ki, ahonnan még lejjebb visz az út.
Karbonsemleges üzemanyag használata esetén továbbra is forgalomban maradhatnak a belső égésű motorok.
A külügyminiszter úgy látja, a jelenlegi helyzet komoly kihívások elé fogja állítani mind az európai gazdaságot, mind pedig az európai autóipart.
A Mercedes-Benz csoport komoly döntést hozott: három-négy éven belül megszüntetik az A-, és a B-osztályú Mercedesek gyártását.
Aki még nem vásárolta meg a nyári gumikat, most nagyon pórul járhat.
A negyedik európai gyárát tervezi megépíteni a Skoda, s nem elképzelhetetlen, hogy Magyarország lesz a győztes.
Valószínűleg senkit nem ér meglepetésként, hogy a jelentős drágulás hátterében az orosz-ukrán háború és annak negatív hatásai állnak.
Nemcsak az autógyártást hátráltató chiphiány miatt emelkedő árakat, hanem az összes fenntartási kiadást számba kell venniük a vásárlásnál.
A Tesla kétségkívül csúcstartó, de bizonyos szempontok miatt a Volkswagen mégis népszerűbb Európában.
Mindenütt érzékelhető a globális chiphiány hatása, amely már számos nagy gyártót arra kényszerített, hogy csökkentse a termelési céljait.