Egy felmérés szerint túl sok olyan technológiai funkció állhat a sofőrök rendelkezésére a volán mögött, amelyek nem működnek megfelelően vagy épp semmilyen problémára nem jelentenek megoldást.
Ez az autó lett volna az első elektromos darab, amit a wolfsburgi üzem gyártott volna, de az alacsony kereslet miatt a gyártása maradt kizárólag Szászországban.
Egész konkrétan a Riviant és a Lucidot szólta le a milliárdos dél-afrikai-amerikai üzletember.
Szijjártó Péter szerint azért is külön értékes ez a siker, mert az országban jelen lévő öt, azaz rövidesen hat autógyártó közül ez az egyetlen egyelőre, amely magyar menedzsmenttel működik.
Ugyanakkor az utóbbi időben számos probléma ütötte fel a fejét a céghez köthetően: például a két leányvállalatnál, a Daihatsunál és a Hino Motorsnál súlyos szabálytalanságokra derült fény.
Az érintett munkatársak egy részének más részlegen ajánlanak fel új pozíciót, mások közös megállapodással távoznak a Boschtól, vagy korengedményes nyugdíjba mennek.
Erősen lobbiztak a gyártók, puhulhat az Európai Unió környezetvédelmi szigora.
A tervek szerint 200 új munkahely létesítésére akár már az idei évben sor kerülhet.
A külgazdasági és külügyminiszter Dunakeszin látta vendégül a BYD autóipari vállalat tulajdonosát és elnökét.
A kínai és amerikai márkák versenye fenyegeti az európai autóipart, és az azok által biztosított munkahelyeket - derült ki a Boston Consulting Group tanulmányából.
A vállalat megerősítette, hogy fontolgatja a belépést, és jelenleg azt vizsgálják, hogy más ázsiai gyártók mely országba települtek, illetve miért döntöttek így.