A jelszavakat különböző támadásokra használhatják fel, számítógépes kameráktól kezdve ipari hardverekig.
Egyre több probléma forrása, és gyakorlatilag kiküszöbölhetetlen az emberi hiba.
Bocsánatkérésre kényszerült a Toyota, az adatszivárgás a japán tulajdonosokat érintette.
Több mint 50 millió ügyfelet érintett az adatvédelmi incidens, melyet megpróbált eltussolni.
A következmények nem mindig azonnal jönnek, ami hamis biztonságérzetet kelthet.
Jelentős problémaként jellemezte a hibát az OpenAI vezérigazgatója.
Nem világos, hogy a közösségi médiás platform milyen lépéséket tett az ügyben, ha tett egyáltalán, hogy a problémát kivizsgálják és orvosolják.
Levelet küldtek az érintetteknek, melyben elnézést kértek.
A Cash App alkalmazás egyik korábbi fejlesztője töltötte fel a világhálóra az amerikai ügyfelek adatait tartalmazó jelentéseket.
A múlt hét folyamán találtak meg egy szervert, amely adatokat lopott, szerencsére az internetezők le tudják ellenőrizni, érintettek-e benne.
A T-Mobile szerint 7,8 millió ügyfél adatairól van szó, valamint 40 millió olyan ember információiról, akik az elmúlt hónapokban felkeresték a szolgáltatót.