Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
369,70 Ft
Euró
393,63 Ft
Font
459,87 Ft
Bitcoin
63,711 $

Íme a Telekom új tarifacsomagja, amit a fiatalok megkérdezésével alakítottak ki

Főként a rugalmasságot helyezte előtérbe az új díjcsomagjával kapcsolatban a Telekom.

Telekom
Belföld

Kulcsár Péter

Szerkesztő

A Kraftnak nevezett szolgáltatást a 20-29 éves korosztályhoz tartozó, nagyjából egymillió jelenlegi és potenciális kliens válaszai alapján alakították ki – olvasható a Telekom hivatalos közleményében.

A Kraft ajánlat alapcsomagja 15 GB-nyi mobilinternetet tartalmaz, ezért 5590 forintot kell fizetni. Fontos megjegyezni, hogy a Facebook, a Messenger, az Instagram, a WhatsApp, a Wate, az Apple Music, a Spotify, a Deezer és a Tidal forgalma nem csökkenti az adatkeretet.

Telefonálni és SMS-t küldeni percenként, illetve darabonként 37 forintért lehet. Ebben még nem sok újdonság van, hiszen csak a már meglévő Mobil XS alapcsomagot párosították össze a Net 15 GB netes csomaggal, és lényegében átnevezték.

A Kraft ajánlat bővítős opciói a következőképpen lesznek elérhetőek: egyszeri +5 GB mobilnetet 1090 forintért lehet kérni, 1990 forintért már +20 GB jár, az igazán adatigényes helyzetekben pedig 2490 forintért igényelhető +85 GB-nyi adatkeret. 30 percnyi beszélgetést 590 forintért lehet előre kifizetni. Ezeket az opciókat 30 napon belül kell elhasználni, a fel nem használt mennyiség elvész.

A Kraft a szokásos ügyfélkapcsolati csatornákon túl egyszerűen a Telekom alkalmazásból is aktiválható.

Elmaradt a csoda, Szoboszlaiék kiestek az Európa-ligából

Szoboszlai Dominik ott volt a Liverpool kezdőjében az Atalanta ellen az Európa-liga negyeddöntőjének visszavágóján.

Milák Kristóf mégsem Ausztráliában készült a nagy visszatérésre

Milák Kristóf edzője, Virth Balázs megerősítette, hogy a versenyző hazai környezetben készült a múlt heti országos bajnokságra.

Primark-boltnyitás: sok a csalás, most a cég is megszólalt az ügyben

A magyarországi boltnyitást hivatalosan még nem jelentették be, így a budapesti üzlet webshoppal sem rendelkezik, mégis rengetegen próbálnak online vásárolni, amely miatt sokan csalás áldozatául esnek. A fast fashion cég most megszólalt az ügyben.