Technikai problémák az Erste Banknál: akadozik a George App működése
A mobilos alkalmazás javítás alatt áll, a legtöbb funkció azonban továbbra is elérhető.
Az Erste Bank közleménye szerint problémák merültek fel a George App működésében, a George Web azonban továbbra is elérhető.
Ebben az időszakban a kártyás tranzakciók zavartalanul működnek, beleértve az üzleti, online, Google Pay és Apple Pay fizetéseket; az online kártyás vásárlások továbbra is jóváhagyhatók George-on keresztül, vagy SMS-ben kapott kód és e-csatorna megadásával, valamint működik a készpénz ki- és befizetés ATM-en keresztül.
Teljesülnek a korábban megadott átutalások, rendszeres megbízások, csoportos beszedések, zavartalanul működnek a NetBroker és MobilePay alkalmazások, valamint az egyenleg is ellenőrizhető ATM hálózaton vagy a TeleBank önkiszolgáló menüpontján keresztül.
A probléma megoldásán a kollégák folyamatosan dolgoznak, az Erste Bank elnézést kér a kellemetlenségért.