Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

Szeptemberben több helyen leállhat a Telekom szolgáltatása – itt a részletes ütemterv

Szeptemberben több helyen leállhat a Telekom szolgáltatása – itt a részletes ütemterv

Szeptemberben több helyen leállhat a Telekom szolgáltatása – itt a részletes ütemterv
Shutterstock

Szeptemberben az ország számos pontján – köztük fővárosi kerületekben, megyeszékhelyeken és kisebb településeken – időszakosan elérhetetlenné válhat a Magyar Telekom Nyrt. kábeltévé-, internet- és telefonszolgáltatása.

A vállalat közlése szerint a tervezett üzemszünetek oka országos hálózatkorszerűsítési munka, amely több hullámban zajlik a hónap folyamán.

A cikk a videó után folytatódik

A Telekom hivatalos tájékoztatása szerint „a karbantartások során előfordulhatnak időszakos akadozások, rövid leállások, sőt egyes helyeken a szolgáltatások minősége napokig ingadozhat”. A felhasználók leggyakrabban 30–180 perces kiesésekre számíthatnak, de bizonyos helyeken akár 4-5 órás üzemszünet is előfordulhat – számolt be a részletekről a SorozatWiki.

A Telekom szeptemberi hálózatkorszerűsítési ütemterve

IdőszakÉrintett területek
Szeptember 8–19.Budapest XVI. kerület, Mindszent, Érd, Kondoros
Szeptember 15–16.Hatvan
Szeptember 15–17.Szombathely
Szeptember 15–26.Budapest XVII. kerület, Penyige, Kiszombor, Szeged
Szeptember 16–19.Apc, Székesfehérvár, Kisköre, Recsk, Budapest II., XI., XII. kerület, több Heves, Fejér és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei település
Szeptember 22–24.Fácánkert, Tolna, Söpte, Szombathely
Szeptember 22 – október 3.Budapest XV. kerület
Szeptember 23–30.Dunakeszi, Mogyoród, Tokaj, Győr, Nyúl, Domoszló, Büttös, Balmazújváros, Szorgalmatos, Tiszalök
Szeptember 25–26.Budapest I. kerület, Bogád, Abaújlak, Ibrány, Nyársapát és környékbeli települések

A vállalat azt javasolja, hogy ha az ügyfelek az előre jelzett időpontokon túl is fennakadást tapasztalnak, és digitális elosztót használnak, indítsák újra a készüléket. „Ha azonban a hiba továbbra is fennáll, a 1414-es ügyfélszolgálati telefonszámot keressék, díjmentesen hívható” – áll a közleményben.

A korszerűsítési munkák célja a hálózat megbízhatóságának és sebességének javítása, ugyanakkor a felhasználóknak érdemes előre felkészülniük a tervezett leállásokra, különösen azokban az időszakokban, amikor hosszabb kiesések várhatók.