Így teljesít a Survivor, a Keresztanyu, az Álarcos énekes és A mi kis falunk
Az RTL Magyarország által kiadott közlemény szerint az idei év legjobb havi eredményével nyert szeptemberben főműsoridőben az RTL Klub és az RTL Magyarország
Az elmúlt hónapot tekintve egyértelműen kirajzolódik az RTL Klub előnye főműsoridőben a 18-49 éves korosztályban. A csatorna havi átlag 14,8%-os közönségaránnyal végzett az élen a fő rivális TV2 12,4%-os közönségarányával szemben. Mindez azt jelenti, hogy az idei év legjobb eredményével nyerte főműsoridőben a szeptembert az RTL Klub – írja az RTL Magyarország a közleményében.
Hírműsorok tekintetében szeptember hónapban is – ahogy az idei év során eddig minden hónapban – az RTL Híradó volt a legnézettebb hírműsor a 18-49 éves célcsoport körében, átlagosan 16,1%-os közönségaránnyal, ami a teljes népességben közel 600 ezer nézőt jelentett.
Csoportszinten az RTL Magyarország 8 csatornás portfóliója nyerte a főműsoridőt szeptemberben a 18-49-es korosztályban, méghozzá itt is éves csúccsal: az RTL Magyarország kiemelkedő eredménye havi átlag 25,4% SHR a TV2 Csoport 14 csatornából álló portfóliójának 23,8%-os havi átlag közönségarányával szemben.
A 39. hét főműsoridejének nyertese az RTL Klub a 18-49 éves célcsoportban (RTL Klub: 15,1%, TV2: 14,5% SHR). Ebben a korosztályban az elmúlt hét tíz legnézettebb műsorából nyolc az RTL Klubon futott: továbbra is nagy népszerűségnek örvend a nézők körében A mi kis falunk, a Keresztanyu, a Survivor, és az Álarcos énekes, mely műsorok mindegyike a TOP 5-ben végezett az elmúlt héten a 18-49-es korosztályban. A csatornák versenyében harmadik helyen végzett a Film+ a fő kereskedelmi célcsoportban a 39. héten 4,4%-os heti átlag közönségaránnyal. Mindemellett az RTL Klub 2021-ben már 194 megnyert estét mondhat magáénak szemben a TV2 mindössze 60 megnyert estéjével.
Berki Mazsi elismerte, szóba került a válás Krisztiánnal, így fog szülni élőben
Az RTL portfólió online platformjain – beleértve az RTL Most+-t is – a 39. héten több mint 1,1 millió, a szeptemberi hónapban pedig több mint 8 millió videóindítás volt. Szeptember legnézettebb tartalmának a Survivor legújabb évada bizonyult, amely az RTL Most-on az elmúlt hónapban több mint 1,1 millió videóindítást generált. De népszerűek voltak az Éjjel-Nappal Budapest és a Keresztanyu epizódjai is a felhasználók körében, míg A mi kis falunk és a Szerelem van a levegőben epizódjai is a TOP 5-ben végeztek.