Nagyot megy a Survivor és a Keresztanyu
A Survivor és a Keresztanyu is jól teljesít, magabiztosan hozzák a számukat, amikről az RTL Magyarország részleteket is közölt.
Az RTL Klub magabiztosan hoz 7-ből 5 napot, ezzel a teljes heti nézettségi versenyt is nyeri a csatorna, főműsoridőben, a fő kereskedelmi célcsoportban. Az RTL Klub dominanciája a hétköznapokon fő versenytársával szemben annyira erős, hogy ezzel a múlt héten a teljes hetet is elvitte a csatorna, főműsoridőben, a 18-49-es célcsoportban (RTL Klub heti átlag 13,7 SHR%, TV2 heti átlag 12,9 SHR%) – írja az RTL Magyarország.
Az RTL Magyarország csoportszinten is tartja előnyét a TV2 Csoporttal szemben (főműsoridő, 18-49-ben RTL Magyarország 25,0 SHR%, TV2 Csoport 24,1 SHR%). Immár labdarúgó mérkőzésekkel is erősödött az RTL Magyarország kábelportfóliója, így a 14 csatornával rendelkező versenytársat megelőzte a 8 csatornával rendelkező RTL Magyarország (11,3 SHR% vs 11,4 SHR%, főműsoridőben, 18-49-ben).
Survivor: Zsófi kegyetlen éhséggel a gyomrában is az egyik legjobb volt (videó)
Az RTL Klub hétköznapok hősei a makkosszállásiak és a túlélők. A Keresztanyu és a Survivor rendre nyeri saját sávját és az estét is (a kiemelt kereskedelmi célcsoportban a Keresztanyu heti átlag 16,3 SHR%, Survivor heti átlag 13,7 SHR%).
Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49, live+aslive+vendég, 37.hét