Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

Stílusos gamer arcmaszkokkal hódít a Razer

A világ egyik legnépszerűbb gamer-kiegészítőket forgalmazó vállalata a 2021-es CES konferencián bemutatta a Project Hazel nevű, újrahasznosítható anyagokból készült átlátszó, RGB-világítással ellátott maszkját.

Smart
Author image

Kulcsár Péter

Szerkesztő

A világ egyik legnépszerűbb gamer-kiegészítőket forgalmazó vállalata a 2021-es CES konferencián bemutatta a Project Hazel nevű, újrahasznosítható anyagokból készült átlátszó, RGB-világítással ellátott maszkját.

Az idei CES-en a Razer a laptopjain és az egyedi gamer-székein kívül egy stílusos szájmaszkról is lehúzta a leplet, ami nemcsak hogy trendin néz ki, de még a környezetet is kíméli. A Project Hazel villogó paneljei újratölthetőek, az oldalára szerelt légszűrőknek köszönhetően pedig biztonságban érezhetjük magunkat. Soron kívül Gulyás Gergely Magyar Péterről: „Időben szóltam, hogy elmebeteg”

Az eszköz kapott külön ventilátorpatronokat, melyeket kedvünk szerint cserélhetünk, továbbá ellátták egy vezeték nélküli töltővel, amihez egy speciális, UV-fénnyel felszerelt tok is jár, így folyamatosan steril marad a készülék, ha éppen nem használjuk.

Az oldalsó légszűrőkbe mikrofonokat építettek be, melyek felerősítik a viselő hangját. A teljes szerkezet áttetsző, ezáltal láthatóvá válik az arcunk, lehetővé téve a sokkal emberibb társalgást a pandémia idején. Természetesen nem a Razer termékéről beszélnénk, ha nem lenne rajta legalább egy villódzó LED, a Project Hazel sem képez kivételt ez alól – a Chroma RGB LED technológia segítségével 16,8 millió különböző színt vetíthetünk ki rá.

A cég vezérigazgatója, Min-Liang Tan elmondta, fő céljuk az volt, hogy a játékos közösség számára is biztosítsanak elérhető áron olyan védőfelszereléseket, amelyek azon túl, hogy megvédik a kórokozóktól a viselőjüket, praktikus és dizájnos kellékei lehetnek a mindennapi életnek.

Nem ez az első alkalom, hogy egy techcég felismerte a koronavírus-járványban rejlő marketing lehetőségeket, elég csak például az LG PuriCare maszkjára gondolnunk, ami augusztus óta forgalomban van a tengerentúlon, bár a Razeréhez képest egy sokkal egyszerűbb koncepción alapszik.

Egyelőre nem tudni, pontosan mikortól lesz elérhető a Razer arcmaszkja, ugyanis a vállalat csupán a prototípusokat fedte fel. Reméljük, hogy a lehető legpozitívabb forgatókönyv áll majd fenn, így a járványnak még azelőtt vége lesz, hogy a cég fontolóra vehetné a szájvédő piacra dobását.