Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

A Starbucks még több városban vezeti be az erősen vitatott olívaolajos kávéját

Az igen ellentmondásos kávékat újabb amerikai városokban vezetik be.

...svg content...Fotó: Unsplash/Gema Saputera
Epic
Author image

Borbély Fanni

Szerkesztő

A CNN jelentése szerint a Starbucks úgy határozott, újabb amerikai városokban vezeti be igen ellentmondásos, olívaolajos kávéit, az Oleato névre keresztelt különlegességeket, melyek márciusban debütáltak az Egyesült Államokban, s szinte csak negatív kritikákat kaptak.

Akkor Kaliforniában, Illinois-ban, New Yorkban és Washingtonban voltak kaphatók, most azonban több városban is bevezetik őket: keddtől kezdve Austinban, Bostonban, Chicagóban, Dallasban és Miamiban, valamint Alaszkától Vermontig számos más állam városában is lehet majd Oleato italokat vásárolni. Soron kívül Változékony idő vár ránk pénteken, havas esőre is van kilátás

Az Oleato-kínálatban szerepel a zabtejes tejeskávé, valamint a toffeenut jeges shaken espresso, mely szintén zabtejjel készül: és itt jön a különlegesség, hiszen mindegyik Oleato egy kanál olívaolajjal készül, mely a Starbucks közlése szerint 120 kalóriát ad hozzá a készítményhez.

Van továbbá egy olívaolajjal átitatott, aranyhabnak nevezett hideghab is, mely dupla adag olívaolajjal készül. A furcsa kombináció azonban nem nyerte el a fogyasztók tetszését, hiszen a debütálás után sokan számoltak be arról, hogy emésztési problémákat okozott a kávé-olívaolaj kombináció.

Ahogy megjelent a Starbucksban, az emberek özönlöttek, hogy kipróbálják az új kávékülönlegességet, egy kritikuspáros pedig egy azóta elhíresült videóját azzal a címmel tette közzé a tesztről:

„Kipróbáltuk a Starbucks olívaolajos kávéitalát és komolyan megbántuk”

Az Oleato ötlete a korábbi vezérigazgató, Howard Schultz fejéből pattant ki, aki nagy felhajtással jelentette be az új italcsaládot, mielőtt átadta a gyeplőt a jelenlegi vezérigazgatónak, Laxman Narasimhannak.

Schultz tavaly találkozott Tommaso Asaro olívaolaj-termelővel, aki megismertette vele a napi egy evőkanál olívaolaj fogyasztásának gyakorlatát. Schultz maga is felvette ezt a szokást, majd elgondolkodott azon, vajon össze tudná-e kapcsolni a napi kávézási rutinjával, és megkérte a Starbucks italcsapatát, hogy kiderítse, sikerül-e megvalósítaniuk. Nos, a megvalósítás sikerült.

Szijjártó Péter is nagyon aggódik: azonnal békét kell kötni

Szijjártó Péter magyar külügyminiszter szerint annyira súlyos már a helyzet Ukrajnában, hogy azonnal békét kell kötni.