Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

Jó hírt kaptak a Spotify-felhasználók

Jó hírt kaptak a Spotify-felhasználók

Jó hírt kaptak a Spotify-felhasználók
Fotó: Unsplash/Alexander Shatov

A zenei streamingszolgáltató ismét megoldotta azt a hibát, ami miatt a Premium előfizetők reklámokat hallgattak a dalok között, ám ez már a második alkalom, hogy ilyen technikai probléma lépett fel a platformon.

Az elmúlt hónapban számos Spotify Premium felhasználó tapasztalta, hogy annak ellenére, hogy fizet a reklámmentes szolgáltatásért, váratlanul hirdetések szakították meg zenehallgatásukat, podcastjaikat vagy egyéb audiotartalmakat. A jelenség nagyjából február eleje óta okozott fennakadásokat, és a felhasználók próbálkozásai – mint például az alkalmazás újratelepítése vagy a ki- és bejelentkezés – nem vezettek eredményre.

A cikk a videó után folytatódik

A szolgáltatás hivatalos közösségi felületein egyre több panaszos üzenet jelent meg, melyekre a vállalat sokáig nem reagált érdemben. A technikai ügyfélszolgálattal való kommunikáció is nehézkesnek bizonyult, így a felhasználók bizonytalanságban voltak azzal kapcsolatban, hogy egyáltalán folyamatban van-e a hiba javítása. A kérdéses időszakban összesen 93 oldalnyi hibajelentés halmozódott fel ugyanazzal a problémával.

A vállalat végül reagált a felhasználók tömeges panaszaira, és közleményt adott ki, amelyben tájékoztatták az ügyfeleket, hogy a problémát elhárították, valamint nyilvánosan elnézést kértek a kellemetlenségekért.

„Köszönjük türelmüket, amíg kivizsgáltuk ezt a problémát. A hiba most már elhárítva. Ha továbbra is problémákat tapasztal, ne felejtsen el kijelentkezni az alkalmazásból, majd egymás után 2-3 alkalommal újra bejelentkezni a szinkronizálás kikényszerítéséhez” – közölte a cég.

A Spotifyból való kijelentkezéshez a felhasználóknak be kell jelentkezniük felhasználónevükkel és jelszavukkal, majd a Biztonság és adatvédelem menüpontra kattintva a „Kijelentkezés mindenhonnan” opciót kell választaniuk.