Snoop Dogg nem viccel, érdekes üzletbe száll be
Snoop Dogg azt tervezi, hogy saját hot dog termékcsaládot dob piacra hamarosan, méghozzá „Snoop Doggs” néven.
Az 50 éves rapper ügyvédei által már kérelmet is adott be a Snoop Doggs márkanév levédésére, amellyel hot dogok, különféle kolbászfélék és egyéb termékek értékesítésére készül. Bár még nem indította el a céget, de komoly szándékai vannak ezügyben, így időben szeretné biztosítani a védjegyjogokat.
Ez a legújabb a fogyasztói vállalkozások hosszú sorában, amelyeket Snoop Dogg az elmúlt években hozott létre, amelyet talán életmódbeli példaképe, Martha Stewart inspirált.
Korábban 2015-ben kannabisz céget alapított, 2018-ban kiadta a szakácskönyvét, 2020-ban pedig saját likőrcsaládot és vörösbort dobott a piacra.
Tóth Andi csúnyán leégett, többen aggódnak érte
A New York Post cikkéből az is kiderül, hogy Snoop Dogg legújabb hot-dogos biznisz ötlete azért némi meglepetést okozhatott a rajongóknak, mivel 2016-ban amiatt került a címlapokra, mert a Jimmy Kimmel Live! című műsorban a rapper megtanulta, hogyan készülnek a hot dogok.