Semmi eltérés nem lesz a Series X és a PS5 grafikai teljesítményében?
A Coffee Addict Studio alapítója, Charles Marcolim úgy gondolja, hogy a két next-gen konzol közti különbség a laikusok számára szinte észrevehetetlen lesz.
Mióta kiderült a Series X és a PS5 hardverjeinek konfigurációja, azóta sokan elkezdték terjeszteni a terafloppal kapcsolatos, sokszor téves információkat. Bár a Microsoft konzolja úgy tűnik, papíron minden téren erősebb, mint a Sony játékgépe, a nyers adatokon kívül eddig semmi konkrétat nem láttunk pár traileren kívül.
A legtöbb játékfejlesztő szerint nem lesz jelentős eltérés grafikailag a két monstrum között. Charles Marcolim, az érkező Hazel Sky kalandjátékért felelős stúdió alapítója egyetért a kollégáival. A GamingBoltnak adott legutóbbi interjúban elmondta, a PS5 10,28 teraflopos és a Series X 12 teraflopos órajele közti különbségek minimálisak lesznek, szabad szemmel pedig egyszerűen képtelenség lesz felfedezni őket.
A szakember hozzátette, a nyers erő magában semmit nem jelent és szerinte a Microsoft szoftverközpontú megközelítése, mellyel bevonzza magához az előfizetőket és az indie fejlesztőket, még kifizetődő lehet.
„Szerintem a teljesítmény nem számít. Ha ez lenne a helyzet, a Switch nem lenne ennyire sikeres. Úgy érzem, a Microsofthoz hasonló stúdiók segítenek a gaming iparon azzal, hogy olyan indie játékokat választanak a kínálatukba, amelyekkel elkerülhető a Steamhez hasonló minősíthetetlen játékok elszaporodása. Ez sokkal jobb jel annál, mintha csak a puszta erőre koncentrálnánk”, zárta gondolatait Marcolim.
A Coffee Addict Studio Hazel Sky című játéka idén érkezik PS4-re, Xbox One-ra, Nintendo Switch-re és PC-re.
Fantasztikus látványt nyújt a legújabb játékmotor: