Több éves csúcsot ért el az RTL Klub főműsoridős nézettsége
Az RTL Magyarország közleményéből kiderült, hogy rekordnézettségeket sikerült elérniük az elmúlt évekhez képest.
Az RTL Klub főműsoridős nézettsége a fő kereskedelmi célcsoportban több éves csúcson van: az elmúlt négy évben csak két alkalommal sikerült ennél magasabb közönségarányt elérnie a 18-49 éves korosztályban a piacvezető televíziócsatornának. Az RTL Klub tovább növelte a nyert esték számát is. Csoportszinten az RTL Magyarország (főműsoridőben, a fő kereskedelmi célcsoportban) szintén nyerte a hetet. A heti toplistán (18-49-es célcsoportban) 10-ből 9 műsor az RTL Klubon futott!
Az RTL Klub, 18-49-ben, főműsoridőben, átlag 19,3 SHR%-t hozott, ami az elmúlt évek egyik kiemelkedő eredménye, míg konkurense (TV2) mindössze 14,2 SHR%-ot. Az RTL Magyarország, főműsoridőben, 18-49-ben, 28,6 SHR%, míg a több csatornával rendelkező TV2 Csoport csupán 25,3 SHR%. A nyert esték száma így alakul az idei évben: 212 RTL Klub, 63 TV2.
Nyerő a páros: hétköznap Nyerő páros, hétvégén X-Faktor nyer
Hétköznap a frissen indult sztárpárshow, a Nyerő Páros, hétvégén a tehetségkutató jubileumi évada, az X-Faktor szállítja a kiemelkedő nézettségi számokat.
A Keresztanyut követően (heti átlag 18-49-es korcsoportban 16,8 SHR%) a Nyerő páros legújabb évada tarol! A Sebestyén Balázs és Kabát Péter vezetésével, a múlt héten indult reality 23,7 SHR%-al nyitott a kiemelt kereskedelmi célcsoportban, heti átlagban 23 SHR%-ot hozva az RTL Klubnak. Ez az eredmény a korábbi két Nyerő Páros évadnál is magasabb. Július vége óta, a magyar-angol meccs estéjén kívül nem volt olyan hétköznap, hogy ne az RTL Klubot nézték volna a legtöbben.
Ha szombat, akkor X-Faktor! A tehetségkutató 10. évada kiemelkedő, magabiztos eredményeket hoz, a legutóbbi válogató adás a fő kereskedelmi célcsoportban 31,8 SHR%-ot és a teljes lakosságot tekintve is 1 millió feletti nézőszámot hozott, így ez az adás is bekerült az év legnézettebb 10 programja közé mindkét korcsoportban.
Szombatonként Friderikusz Sándor is visszatér az RTL Klub képernyőjére. Az Életünk története a kiemelt kereskedelmi célcsoportban átlag 11,2 SHR%, a műsor pedig hozta fiatalos lendületét, mert a 18-39 éves női célcsoporton 17,2%-os SHR%-al futott.
A digitális térben is hasít az RTL Magyarország! Az RTL Moston kiemelkedő volt az összesített videóindítás az elmúlt héten: 1,832,078. A Nyerő Páros új csúcsot döntött: 741,032 alkalommal indították el az online platformon a műsor epizódjait, az X-Faktor 10 shortformjai a héten majd 763 ezer videóindítást produkáltak, a népszerű saját gyártású napi sorozat, a Keresztanyu indulása óta több, mint 1,8 millió indításnál tart.
Hétvégén jön az Álarcos énekes két napos Finálé-hétvégéje! Vasárnap az elődöntő, míg másnap, november 1-jén jön a harmadik évad Fináléja, ahol kiderül, ki a legjobban rejtőzködő sztár, ki lesz az Álarcos énekes győztese!
Forrás: Nielsen Közönségmérés