Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

Több éves csúcsot ért el az RTL Klub főműsoridős nézettsége

Több éves csúcsot ért el az RTL Klub főműsoridős nézettsége

Több éves csúcsot ért el az RTL Klub főműsoridős nézettsége
Fotó: RTL Magyarország

Az RTL Magyarország közleményéből kiderült, hogy rekordnézettségeket sikerült elérniük az elmúlt évekhez képest.

Az RTL Klub főműsoridős nézettsége a fő kereskedelmi célcsoportban több éves csúcson van: az elmúlt négy évben csak két alkalommal sikerült ennél magasabb közönségarányt elérnie a 18-49 éves korosztályban a piacvezető televíziócsatornának. Az RTL Klub tovább növelte a nyert esték számát is. Csoportszinten az RTL Magyarország (főműsoridőben, a fő kereskedelmi célcsoportban) szintén nyerte a hetet. A heti toplistán (18-49-es célcsoportban) 10-ből 9 műsor az RTL Klubon futott!

A cikk a videó után folytatódik

Az RTL Klub, 18-49-ben, főműsoridőben, átlag 19,3 SHR%-t hozott, ami az elmúlt évek egyik kiemelkedő eredménye, míg konkurense (TV2) mindössze 14,2 SHR%-ot. Az RTL Magyarország, főműsoridőben, 18-49-ben, 28,6 SHR%, míg a több csatornával rendelkező TV2 Csoport csupán 25,3 SHR%. A nyert esték száma így alakul az idei évben: 212 RTL Klub, 63 TV2.

Nyerő a páros: hétköznap Nyerő páros, hétvégén X-Faktor nyer

Hétköznap a frissen indult sztárpárshow, a Nyerő Páros, hétvégén a tehetségkutató jubileumi évada, az X-Faktor szállítja a kiemelkedő nézettségi számokat.

A Keresztanyut követően (heti átlag 18-49-es korcsoportban 16,8 SHR%) a Nyerő páros legújabb évada tarol! A Sebestyén Balázs és Kabát Péter vezetésével, a múlt héten indult reality 23,7 SHR%-al nyitott a kiemelt kereskedelmi célcsoportban, heti átlagban 23 SHR%-ot hozva az RTL Klubnak. Ez az eredmény a korábbi két Nyerő Páros évadnál is magasabb. Július vége óta, a magyar-angol meccs estéjén kívül nem volt olyan hétköznap, hogy ne az RTL Klubot nézték volna a legtöbben.

Ha szombat, akkor X-Faktor! A tehetségkutató 10. évada kiemelkedő, magabiztos eredményeket hoz, a legutóbbi válogató adás a fő kereskedelmi célcsoportban 31,8 SHR%-ot és a teljes lakosságot tekintve is 1 millió feletti nézőszámot hozott, így ez az adás is bekerült az év legnézettebb 10 programja közé mindkét korcsoportban.

Szombatonként Friderikusz Sándor is visszatér az RTL Klub képernyőjére. Az Életünk története a kiemelt kereskedelmi célcsoportban átlag 11,2 SHR%, a műsor pedig hozta fiatalos lendületét, mert a 18-39 éves női célcsoporton 17,2%-os SHR%-al futott.

A digitális térben is hasít az RTL Magyarország! Az RTL Moston kiemelkedő volt az összesített videóindítás az elmúlt héten: 1,832,078. A Nyerő Páros új csúcsot döntött: 741,032 alkalommal indították el az online platformon a műsor epizódjait, az X-Faktor 10 shortformjai a héten majd 763 ezer videóindítást produkáltak, a népszerű saját gyártású napi sorozat, a Keresztanyu indulása óta több, mint 1,8 millió indításnál tart.

Hétvégén jön az Álarcos énekes két napos Finálé-hétvégéje! Vasárnap az elődöntő, míg másnap, november 1-jén jön a harmadik évad Fináléja, ahol kiderül, ki a legjobban rejtőzködő sztár, ki lesz az Álarcos énekes győztese!

Forrás: Nielsen Közönségmérés