Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

Reagált a Wizz Air a Budapest – Lárnaka járat körüli problémákra

A nem megfelelő időjárás miatt csak késve tudott elindulni a Wizz Air Budapest – Lárnaka járata, ám többen így is lekésték azt.

...svg content...Fotó: Wizz Air
Belföld

Kiss László

Szerkesztő

Mint ahogy arról korábban beszámoltunk, az Utazómajom információ szerint komoly kellemetlenségbe kerültek az utasok a Wizz Air Budapest – Lárnaka járatán, miután az a rossz időjárás miatt csak hat órás késéssel tudott elindulni.

A lap szerint a légitársaság azt közölte az utasokkal, hogy a gép csak 23:10-kor fog elindulni, ennek ellenére már 22:08-kor elindult, ami miatt többen is lekésték azt. Az esetre a Wizz Air is reagált, levelüket alább változtatás nélkül közöljük: Soron kívül Budapest felkészült a pénteki havazásra: több mint 50 gép bevetésre kész

A Wizz Air július 1-i, késődélutáni Budapest-Lárnaka járata a viharos időjárás miatt nem tudott a menetrendnek megfelelően felszállni. Annak érdekében, hogy a járat a lehető legkisebb késéssel indulhasson el, a légitársaság megkezdte az utasok beszállítását. Miután az utasok elfoglalták a helyüket a fedélzeten, várakozás közben a személyzetet arról értesítették, hogy a késés hosszabb lesz a vártnál, így az utasokat a saját kényelmük érdekében visszaengedték a repülőgépről a váróba. Ezzel együtt a légitársaság földi kiszolgáló partnerének munkatársai átadták az utasok számára az ilyenkor előírt étkezési vouchereket is.”

Az utasokat a Wizz Air személyzete a földi kiszolgáló partnerekkel közösen arra kérte, hogy figyeljék a kijelzőket és a földi kiszolgálók bejelentéseit a járatuk indulásával kapcsolatban. A második beszállásra a kezdeti előjelzésnél korábban került sor amiért a járat kicsit hamarabb kapott engedélyt a felszállásra, mint ezt az utasok leszállításakor prognosztizálták. Ezt a beszállás előtt jelezte a váróban található kijelzőkön, valamint a hangosbemondókon keresztül több alkalommal is az utasainak.”

A földi kiszolgáló partnerek a hiányzó utasokat név szerint is többször figyelmeztették a beszállásra a hangosbemondón keresztül. Közülük kilencen többszöri felszólításra sem jelentek meg. A repülőgép végül 22:08-kor szállt fel a többi utassal.”