Reagált a GLS a futárszolgálatokat érintő állítólagos krízisre
A GLS Hungary közleményben reagált a futárszolgálatok állítólagos nyári kézbesítési problémáiról szóló hírekre.
A közelmúltban megjelent sajtóhírek szerint egyes magyarországi futárcégeknél akadozik a kézbesítés, és emiatt több vásárló is kénytelen csomagpontokról átvenni küldeményeit. Ezzel kapcsolatban a GLS Hungary hivatalos állásfoglalást adott ki, amelyről a Pénzcentrum számolt be.
A vállalat közleményében hangsúlyozta, hogy szolgáltatásuk stabil, és a nyári időszakban is a megszokott módon és minőségben kézbesítik a csomagokat. A GLS szerint a két párhuzamosan működtetett rendszerük – a házhoz szállítás és az átadópontos kézbesítés – lehetővé teszi minden vásárlói igény időben történő kielégítését.
A cég állítása szerint az esetek 99%-ában a csomagok felvételét követő munkanapon megtörténik az első kézbesítési kísérlet. „Ehhez jelenleg is megfelelő számú és a magas szintű csomagkézbesítés iránt elkötelezett munkavállaló áll rendelkezésre a GLS-nél”, áll a közleményben.
Az állásfoglalás az Egyenlő.hu modern szakszervezet által felvetett problémák kapcsán érkezett, a szakszervezet ugyanis korábban arra hívta fel a figyelmet, hogy a nyári szezonban egyre több vásárló kénytelen személyesen átvenni megrendelt csomagjait, amely jelenség hátterében állításuk szerint a munkaerőhiány és logisztikai problémák állnak.