Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

A Pepsi 14 év után lecseréli logóját

A Pepsi 14 év után lecseréli logóját

A Pepsi 14 év után lecseréli logóját
Fotó: Unsplash/NIKHIL

A Pepsi 14 év után úgy határozott, megváltoztatja logóját és az 1990-es évekből merítettek ihletet az új arculathoz.

A Dezeen jelentése szerint a Pepsi 14 év után úgy határozott, megváltoztatja logóját, az ihletet pedig az 1990-es évekből merítették. A márka 125. évfordulója alkalmából kiadott új logó célja közlésük szerint, hogy saját történelmükből hozzanak vissza egy kis szeletet, miközben a cukormentes termékek iránt elkötelezettségükre összpontosítanak.

A cikk a videó után folytatódik

Mauro Porcini, a PepsiCo vezető formatervezője a lapnak nyilatkozva úgy fogalmazott:

„Az új dizájn megközelítésekor azt kérdeztük magunktól: hogyan mutassuk meg mindazt, amit a Pepsiben és a múltjában szeretünk, és hogyan hozzunk létre valami olyat, ami túlmutat a múlton? Úgy terveztük meg az új vizuális arculatot, hogy összekapcsolja a jövő generációit a márka örökségével, túllépve mindazon, amit a márkáról tudunk és szeretünk, hogy valami aktuálisat és tagadhatatlanul pepsiset alkossunk.”

Az új arculat megtartja az 1950-es évek óta megszokott földgömb formát, ám egyben visszaadja az 1980-as évek végén és az 1990-es években használt lapított változatot is.

Az újratervezés részeként a Pepsi szó visszakerült középre, és egy egyedi, nagybetűs formát kapott. A tervezőcsapat azonban a korábbi fehér és kék változatokkal ellentétben ezúttal a fekete színt választotta a logó megalkotásához.

Ennek kapcsán Porcini megjegyezte, a vállalat a cukormentes termékekre kívánja helyezni a hangsúlyt. Az új arculatot ezen a linken lehet megcsodálni.