Májustól az OTP Bank ügyfelei már csak a hivatalos mobilalkalmazáson keresztül férhetnek hozzá az internetbank szolgáltatásaihoz.
Az OTP Bank jelentős változtatást vezet be digitális szolgáltatásainak használatában, miután május 5-től megszünteti a mobilböngészőn keresztüli internetbank-hozzáférést. A pénzintézet a döntést biztonsági megfontolásokkal indokolta, egyúttal arra ösztönzi ügyfeleit, hogy minél előbb töltsék le és regisztráljanak az OTP MobilBank alkalmazásban.
A változtatás lényege, hogy a mobileszközökről történő internetbank-használat kizárólag a bank hivatalos alkalmazásán keresztül lesz lehetséges, míg a hagyományos böngészős belépés továbbra is elérhető marad az asztali számítógépekről.
Az ügyfeleket levélben értesítette a bank a közelgő módosításról, hangsúlyozva a mobilalkalmazás használatának előnyeit és biztonságosabb voltát.
A bejelentés időzítése azért is figyelemreméltó, mert éppen a héten jelentkeztek komoly fennakadások a bank digitális rendszereiben. A pénzintézet tájékoztatása szerint egy nemzetközi viszonylatban is kiemelkedő méretű túlterheléses támadás okozott működési zavarokat, amelynek következtében csütörtök délután sem az asztali, sem a mobil platformokon nem volt elérhető a számlavezetői felület.