Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
356,52 Ft
Euró
385,59 Ft
Font
448,66 Ft
Bitcoin
61,395 $

Opitz Barbi megmutatta, hogyan kell szexin reklámozni egy terméket

Barbi nagyon ráérzett, és kisminkelve, egy szexi szettben mutatta be az általa reklámozott termékeket.

Style

A T-800-as

Szerkesztő

A koronavírus idején a legtöbb zenész számára nem marad más, mint a különböző termékreklámok, amikből az adott cég is szépen profitálhat. Az Instagram kvázi egy állandóan változó reklámfelületté nőtte ki magát, amire a magyar hírességek is ráéreztek.

Voltak, akik emiatt platformot váltottak és sikeresen lovagoltak át az Instagramra, ahol hatalmas tömegeket lehet elérni. Magyarországon is nagy népszerűségnek örvend a platform, és szinte már mindenkinek van egy ilyen fiókja. Soron kívül Három ember életét vesztette egy kamion rakterében az M1-es autópályán

Opitz Barbi sem maradhatott ki a sorból, aki több mint 270 000 követővel büszkélkedhet, ami jelentősnek mondható. Mindössze 222 bejegyzésre volt szüksége ahhoz, hogy ezt elérje, és botránymentesen.

Daganattal küzd Király Linda

Gratulálunk ehhez a számhoz, ami rövidesen 300 000 is lehet, még bőven az év vége előtt. Időről időre különböző termékbemutatókat tart, és nyilván megadja ennek a módját. Legutóbb magasra tette a lécet, szépen kisminkelve és szexin felöltözve.

Voltak páran, akik hirtelen nem is tudtak másra figyelni, csak Barbi tekintetére vagy bájaira, ami nem meglepő. Pár óra alatt 8 000 fölé ment a likeok száma, és ez szintén önmagáért beszél, akárcsak a sztár ruhaválasztása.