Egyre többen rendelnek online olcsó olajat, lisztet és alkoholmentes italokat
A rezsicsökkentési szabályok változása nyomán hűtő- és fagyasztószekrényeket, elektromos sütőket, főzőlapokat, hűsugárzókat és elektromos radiátorokat is sokan rendeltek.
Az eMAG közölte, miszerint tavaly csaknem duplájára nőtt az élelmiszer-rendelések száma az előző évhez képest, s ezen belül a nagy kiszerelésű étolajok és lisztek fogytak leginkább, de az üdítők és más alkoholmentes italok nagy kiszerelésű szettjei is keresettek voltak.
2022-ben közel háromszor annyi kávét szereztek be online, mint 2021-ben, emellett tavaly teából is több mint kétszer annyi rendelést adtak le, mint az azt megelőző évben, illetve sokan ásványvizet is a kereskedelmi platformnál kerestek.
Az üdítők és más alkoholmentes italok a 6. legnagyobb számban eladott termékké ugrottak elő, s a vásárlók nemcsak saját maguk, hanem házi kedvenceik élelmezéséről is egyre nagyobb arányban gondoskodnak online: az akciós ajánlatok közül mintegy 2,5-szer több állateledelt rendeltek tavaly.
Több termékkategória is népszerűbbé vált
Az internetes eladásokat tekintve jelentős növekedés volt megfigyelhető a kempingezés, a túrázás kiegészítői, az iskolaszerek, írószerek, irodai kiegészítők, valamint a kerti és szobanövények gondozásához szükséges tápszerek és egyéb kellékek kapcsán.
Ám az eMAG vásárlói 2021-ben és 2022-ben egyaránt a nagy kiszerelésű tisztító-, mosó- és mosogatószereket részesítették előnyben, továbbá a mobiltelefonok és azok kiegészítői, illetve a pelenkák is kelendők maradtak – írta a Napi.hu.
Tavaly sokan vásároltak a korábbinál energiatakarékosabb nagygépet is, amelyek közül a hűtő- és fagyasztószekrényeket, valamint az elektromos sütőket és főzőlapokat keresték leginkább, az elektromos fűtőeszközök közül pedig a hűsugárzókat és az elektromos radiátorokat vitték legtöbben.