Olyan nyári munkát hirdetett az Aldi, ami keveseknek lenne ellenére
Ismételten tagokat keres a németországi központú áruházlánc az úgynevezett Aldi Wine Clubba, ahova a jelentkező önkénteseknek az lesz a dolga, hogy három prémiumkategóriás bort kell tesztelniük.
Az Aldi brit kirendeltsége újabb sor amatőr borszakértőt keres, amelyhez mindössze annyi dolga lesz a jelentkezőknek, hogy díjnyertes borokat kell kóstolniuk és kiértékelniük – adta hírül a Metro. Az már előre látható, hogy a munkára túljelentkezés lesz.
Az áruházlánc összesen 30 borimádót szeretne felvenni, akinek az első próbálja hat hétig tart a nyár folyamán, összesen három üveg prémium kategóriás bor kóstolójával. A kiválasztottaknak ezt követően szakértők adnak különböző támpontokat és tippeket, hogyan kell a borokat értékelni.
Az Aldinak cserébe egy kérése van a jelentkezőktől, hogy az őszinte véleményüket a közösségi médiában, mindenekelőtt az Instagrammon mondják el az #AldiWineClub hashtaget felhasználva, valamint a véleményt az áruházlánc közösségi oldalán is közzé fogják tenni.
A jelentkezésnek nem igazán van feltétele, értelemszerűen be kell töltenie az alkoholfogyasztáshoz szükséges életkort, valamint egy 150 szavas motivációs levelet kell benyújtani az Aldinak, hogy miért mi vagyunk a megfelelő borkóstolók.
A német áruházlánc nagyon komolyan veszi a borok témáját, ugyanis nemrégiben beindították a saját Aldi Borakadémia (Aldi Wine School) nevű iskolájukat, ahol még sajátos diplomát is lehet szerezni.
A kurzusokra jelentkezőknek tapasztalt borszakértők tanítják meg, hogy milyen jelentősebb borrégiók vannak világszerte, valamint elmagyarázzák, hogyan lehet ételeket bizonyos borokhoz párosítani és milyen borokat érdemes az adott ételekhez.