Az NHL leváltotta az Adidast: ezentúl a Fanatics felel a mezekért
A liga kedden jelentette be, hogy a 2024-25-ös szezontól kezdve a Fanatics váltja fel az Adidast.
Az ESPN által is szemlézett közlemény szerint a megállapodás 10 évre szól, noha a konkrét pénzügyi feltételeket nem kívánták nyilvánosságra hozni. Mindenesetre a lépés a cég számára jelentős, hiszen ez az első alkalom, hogy a Fanatics márkajelzése közvetlenül egy profi sportcég hivatalos játékosmezén jelenik meg.
A Fanatics már közel két évtizede az NHL kiskereskedelmi partnere, s továbbra is hivatalos gyártója marad az NHL-ruházatok széles skálájának, köztük a 2017 óta gyártott replika mezeknek. A 2024-25-ös szezontól kezdődően azonban a Fanatics fogja gyártani az összes NHL-játékvezető mezét is.
A közleményben úgy fogalmaztak:
Tavaly júliusban érkezett a hír, miszerint az Adidas úgy határozott, nem kívánja meghosszabbítani hétéves szerződését az NHL-mezek gyártására. Amikor az NHL megtudta, hogy az Adidas kiszáll a hokimezek üzletágából, Brian Jennings, az NHL marketingért felelős ügyvezető alelnöke jelezte, már felmérte a piaci versenyhelyzetet, és rövid időn belül ki is derült, hogy a Fanatics „nagyon vonzó” mezgyártói ajánlatot kínál a liga számára.