Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

Nézettségi rekordot döntött az Álarcos énekes az RTL Klubon

Nézettségi rekordot döntött az Álarcos énekes az RTL Klubon

Nézettségi rekordot döntött az Álarcos énekes az RTL Klubon

Nagyon erős számokkal a neve mellett búcsúzott az Álarcos énekes második évada, ahol Puskás Peti leleplezése jelentette a legnagyobb meglepetést, aki a Röfi jelmeze alatt lapult.

Nagyon erős számokkal a neve mellett búcsúzott az Álarcos énekes második évada, ahol Puskás Peti leleplezése jelentette a legnagyobb meglepetést, aki a Röfi jelmeze alatt lapult.

A cikk a videó után folytatódik

Az elmúlt hat hónap legnézettebb műsorszáma lett az Álarcos énekes fináléja. A 49. héten is az RTL Klub volt a legnézettebb csatorna, és csoportszinten is az RTL Magyarország bizonyult jobbnak a fő kereskedelmi célcsoportban főműsoridőben és teljes napban is. Vasárnap este véget ért az Álarcos énekes 2. évada – olvasható az RTL Magyarország hivatalos közleményében.

A látványos show a 14 adáshét alatt átlagosan 20,5%-os közönségarányt ért el a legfontosabb kereskedelmi célcsoport nézői körében, 22%-ot verve fő versenytársa azonos idősávban futó produkcióira. A műsor legnézettebb adása a vasárnap esti döntő volt: a fő célcsoport 25,8%-a látta, míg a teljes lakosságból közel 1 millió 200 ember várta a Röfi, a Zebra és a Banán összecsapásának kimenetelét. A finálé nemcsak az elmúlt hét, hanem az elmúlt hat hónap legnézettebb műsorszáma lett a 18-49 évesek és a teljes lakosság (4+) körében is.

A Híradó a hét minden napján nyerte a sávját és 18,1%-os SHR-t ért el a legfontosabb kereskedelmi célcsoportban. A hétköznap élőben jelentkező Fókusz átlagosan 16%-os nézettséggel futott a 18-49 évesek körében.

A Drága örökösök szintén minden adásnapján nyerte a sávját és átlagosan 17,7 százalékos közönségarányt ért el a fő kereskedelmi célcsoportban. A Konyhafőnök VIP sem vívott késhegyre menő csatát: mind az öt nap legyőzte legfőbb riválisát és átlagosan 16%-os SHR-t szerzett meg a 18-49 évesek körében.

Járai Máté egészen szívfacsaró vallomása Kíráról, a gyerekvállalás kérdéséről

Szombat este az Apatigris első évada 11%-os közönségaránnyal és közel félmillió nézővel búcsúzott közönségétől. Vasárnap este 13,3%-os közönségaránnyal zárta idei évadát Friderikusz Sándor műsora, az Életünk története. A Járai Máté-Járai Kíra házaspár öregítésére a teljes lakosságból több mint 430 ezren voltak kíváncsiak – a jövőutazó talkshow ezzel az eredménnyel magabiztosan utasította maga mögé minden versenytárs azonos idősávban futó műsorát.