Érdekes változás: ezentúl nyilvánosak lesznek a Netflix nézettségi adatai
Korábban csak bizonyos cégek és a külön engedéllyel rendelkezők férhettek hozzá ezekhez az információkhoz, így ez a váltás jelentős lépésnek számít.
A Netflix nemrégiben leszerződött a Barb nevű közönségméréssel foglalkozó ügynökséggel, akik ezentúl folyamatosan mérni fogják a műsorok nézettségét, ám ami meglepőbb, hogy ezeket az adatokat a hirdetők, versenytársak és az újságírók is felhasználhatják majd.
A streamingplatform eddig csak alkalmanként adott betekintést egy-egy filmjének vagy sorozatának a nézettségi adataiba, kiemelve a legnépszerűbbek sikerét, ezzel a lépéssel azonban már a kevésbé jól teljesítő, már-már kudarcot vallott műsorokról is értesülhet a világ.
Korábban csak a Netflix-szel leszerződött cégek és a külön engedéllyel rendelkezők férhettek hozzá ezekhez az információkhoz, így ez a váltás jelentős lépésnek számít, a Barb pedig novembertől kezdi meg az adatok publikálását – írta a BBC.
A 444.hu beszámolója alapján a vállalat azért is dönthetett úgy, hogy megnyitja a platformját a közönségmérések előtt, mert a hírek szerint arra készül, hogy reklámokat helyezzen el a szolgáltatásában, ami eddig meglehetősen vegyes fogadtatásban részesült.