Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

A Netflix belépett a játékpiacra, ám egyelőre felhasználóinak csak egy százaléka kíváncsi rá

Úgy is mondhatnánk, hogy a Netflix játékpiacra történő belépése csigalépésben halad.

...svg content...Fotó: Netflix
Kult
Author image

Borbély Fanni

Szerkesztő
TÉMÁK

Az Engadget az Apptopia által a CNBC megbízásából készített elemzés nyomán arról számolt be, hogy a streamingszolgáltató játékait eddig összesen 23,3 millió alkalommal töltötték le, ami napi szinten átlagosan 1,7 millió aktív játékost jelent.

Azonban ha összevetjük ezt a számot a Netflix felhasználóinak számával, gyorsan kijön a matek: a streamingszolgáltató jelenleg 221 millió előfizetővel büszkélkedhet, ennek alapján pedig felhasználóinak mindössze egy százaléka használja az előfizetéshez járó játékokat. Soron kívül Változékony idő vár ránk pénteken, havas esőre is van kilátás

Noha a portál megkereste a Netflixet is az ügyben, nem kívántak reagálni a megkeresésre. Korábban azonban a streamingszolgáltató jelezte, nem igazán számít arra, hogy túlzottan nyereséges lesz játékrészlege, mondván, kísérleteznek és kipróbálnak rengeteg dolgot, aztán majd kiderül, hogy az előfizetők mennyire vevők rá.

A kísérletezéssel semmi gond, hiszen a puding próbája az evés, ám felmerül a kérdés, hogy a Netflix vajon meddig fog várni, hogy kiderüljön, jól döntött-e, amikor belépett a játékpiacra, tekintettel a tényre, hogy a legutóbbi negyedéves jelentése szerint mintegy egymillió előfizetőt veszített.

Ha a streamingszolgáltató legutóbbi bukott tervét vesszük alapul, a házon belüli rajongói blog, a Tudum alig pár hónappal megjelenése után el is lett kaszálva, érdeklődés hiányában, így egyelőre rejtély, hogy mi a terv az igen népszerűtlen játékos vonallal a Netflixnél.

Szijjártó Péter is nagyon aggódik: azonnal békét kell kötni

Szijjártó Péter magyar külügyminiszter szerint annyira súlyos már a helyzet Ukrajnában, hogy azonnal békét kell kötni.