Nem kizárt, hogy a Wallmarté lesz a legjobb Super Bowl-reklám
Évek óta bevált praktikája a legnagyobb vállalatoknak, hogy az Egyesült Államok legnézettebb műsorai közé tartozó amerikaifutball-döntő szüneteiben mutatják be legnagyobb dobásaikat.
Mostanra eljutottunk oda, hogy tényleg csak a legnagyobb vállalatok reklámjai jelennek meg a futballdöntő szüneteiben, hiszen egy 30 másodperces spotért is súlyos dollármilliókat tudnak elkérni. A világ egyik legnagyobb áruházláncát üzemeltető Wallmartnak mindez persze nem jelent problémát, azt pedig az elkészített reklám is szemlélteti, hogy a pénz biztosan nem volt téma az elkészítése során.
A Wallmart nemrég azzal került be a hírekbe, hogy robotokkal készítik össze az interneten megrendelt „csomagokat”, amiket aztán már normál dolgozók adnak át az érte menő megrendelőknek. A reklám épp erre a szolgáltatásra fókuszál, ám nem éppen hagyományos módon, ugyanis az alábbi látható hosszabb változatban a Toy Story, a Bill és Ted, a Men in Black, a Star Wars, a Galaxis őrzői és még néhány más film ismert szereplője is felbukkan.