Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

Nagy hírek az RTL Klub sikersorozatáról, a Drága örökösökről

A Drága örökösök nemcsak egy szimplán sikeres sorozat az RTL Klubon, sokkal több annál, és ezt a számok is jól mutatják.

Style
Author image

A T-800-as

Szerkesztő

A Drága örökösök nemcsak egy szimplán sikeres sorozat az RTL Klubon, sokkal több annál, és ezt a számok is jól mutatják.

Óriási sikerrel futott az RTL Klub képernyőjén a Drága örökösök: a 2019. január 1-jén debütált saját gyártású napi sorozat mellett két évig töretlenül kitartottak a nézők. A fordulatokban gazdag, keserédes humorral tarkított sorozat két éven át volt a nézők kedvence hétköznap esténként. A sorozat záró epizódját több, mint 1 millióan láttak – olvasható az RTL Klub Magyarország hivatalos sajtóközleményében. Soron kívül Korlátozottan ugyan, de újraindult a vasúti közlekedés a Déli pályaudvaron

A 289 epizódból álló sorozat 287 estén bizonyult saját sávja legjobbjának a fő célcsoportban. A teljes széria főműsoridőben sugárzott adásainak átlagos közönségaránya a 18-49 éves korcsoporton 18,6%-os, csatornaátlag (13,6%) feletti közönségarányt ért el. Ezzel a teljesítménnyel a Drága örökösök az elmúlt két esztendő legnézettebb hazai napi sorozata.

A sorozat az RTL Most-on is tarolt. A premier óta a Drága örökösök az online platformon közel 22 millió videóindítást generált, egy epizódot pedig átlagosan majd 50 ezren tekintettek meg.

A Drága örökösök hatalmas sikere után január 3-ától érkezik Hámori Barbara showrunner új sorozata, a Keresztanyu, amely egy ukrán-magyar határon található községben, Makkosszálláson játszódik, és amelynek karaktereit fantasztikus színészek formálják meg. A Keresztanyu premieradása 2021. január 3-án 18:50-től látható az RTL Klubon, majd január 4-től minden hétköznap 20:10-től követhetik a nézők az eseményeket. Az epizódok pedig az RTL Most platformon visszanézhetők.

Nézd meg az RTL Klub várva várt új sorozatának főcímét

A Való Világ 10 powered by Big Brother az 52. héten is jó eredménnyel szerepelt az RTLII-n. A kábelcsatornán a valóságshow átlagosan a kiemelt kereskedelmi célcsoportban 5,3 SHR%-al futott.